Οι καθημερινές σου συναλλαγές με επιχειρήσεις και επαγγελματίες, κρύβουν ένα σημαντικό εργαλείο: τη γνώμη σου!
Η πληροφορία έχει δύναμη και αυτή μπορεί να δώσει ώθηση στην επιχείρησή σου:
• Όλοι: οι επισκέπτες του xo.gr, αλλά και οι προβαλλόμενοι επαγγελματίες που επιθυμούν να αξιολογήσουν επαγγελματία άλλου κλάδου. Προσοχή, η αξιολόγηση και δη η αρνητική σε επαγγελματία του ιδίου κλάδου, μπορεί να θεωρηθεί αθέμιτος ανταγωνισμός και να μη γίνει δεκτή.
• Εγγράψου στο xo.gr πατώντας στο “Είσοδος” άνω δεξιά στη σελίδα και δημιούργησε λογαριασμό
• Επισκέψου τα προφίλ των επιχειρήσεων που γνωρίζεις προσωπικά και υπέβαλε την αξιολόγησή σου, πατώντας στο "Συνδέσου και αξιολόγησε"
• Στο section "Αξιολογήσεις" στο λογαριασμό σου, δες τις επιχειρήσεις που επισκέφθηκες πρόσφατα στο xo.gr και αξιολόγησε όσες γνωρίζεις προσωπικά
• Μπορείς να υποβάλεις μία μοναδική αξιολόγηση προς κάθε επιχείρηση, εφόσον βέβαια δεν είσαι ο ιδιοκτήτης της
• Θα ενημερωθείς μέσω email όταν η απάντηση εμφανιστεί στο xo.gr, αλλά και στην περίπτωση που δεν γίνει αποδεκτή για ποιο λόγο συνέβη αυτό, ώστε να απαντήσεις εκ νέου
• Θα ενημερωθείς μέσω email όταν ο υπεύθυνος της επιχείρησης απαντήσει
• Η αξιολόγηση που έχει υποβληθεί δεν διαγράφεται, αλλά όταν βγει live μπορείς να την επεξεργαστείς, πατώντας στο "Επεξεργάσου την αξιολόγησή σου" ή εναλλακτικά στο section "Αξιολογήσεις" στο λογαριασμό σου, δες τις αξιολογήσεις σου που έχουν δημοσιευθεί και αν έχει αλλάξει η εμπειρία σου από την επιχείρηση ή τον επαγγελματία, μπορείς να τις επεξεργαστείς ανά πάσα στιγμή
• Οι αξιολογήσεις είναι διαθέσιμες για όλες τις επιχειρήσεις και τους επαγγελματίες, όλων των κατηγοριών στο xo.gr. Στόχος είναι η καλύτερη εξυπηρέτηση του χρήστη και αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι στου xo.gr
• Εγγράψου στο xo.gr πατώντας στο “Είσοδος” άνω δεξιά στη σελίδα και δημιούργησε λογαριασμό χρησιμοποιώντας το email που έχεις δηλώσει για την επιχείρησή σου
• Στο section "Απάντηση σε Αξιολογήσεις" στο λογαριασμό σου, δες τις αξιολογήσεις που έχει δεχθεί η επιχείρησή σου και απάντησε σε καθεμιά
• Πρέπει να εγγραφείς στο xo.gr χρησιμοποιώντας το email που έχεις δηλώσει για την επιχείρηση. Η εγγραφή με προσωπικό email δε θα σου δώσει τη δυνατότητα να απαντήσεις σε αξιολογήσεις.
• Θα ειδοποιηθείς μέσω email αν γίνει αυτό και μπορείς να απαντήσεις σε κάθε αξιολόγηση, είτε είναι νέα, είτε είναι επεξεργασία υπάρχουσας
• Θα ενημερωθείς μέσω email όταν η απάντηση εμφανιστεί στο xo.gr, αλλά και στην περίπτωση που δεν γίνει αποδεκτή για ποιο λόγο συνέβη αυτό, ώστε να απαντήσεις εκ νέου
• Δεν μπορεί να γίνει αλλαγή σε απάντηση που έχει δημοσιευθεί ή είναι υπό έγκριση, γι' αυτό σκέψου καλά τι θα απαντήσεις, καθώς εκπροσωπείς την επιχείρησή σου στην κοινότητα
• Η αξιολόγησή σου θα εμφανιστεί στο προφίλ της επιχείρησης, εφόσον πληροί τις προϋποθέσεις: (1)δεν είσαι ο ιδιοκτήτης, (2)δε χρησιμοποιείς ανάρμοστη φρασεολογία, (3)δε χρησιμοποιείς προσωπική ή εμπορική πληροφορία, (4)δεν περιλαμβάνει άσχετο περιεχόμενο και (5)δεν είναι πρακτική αθέμιτου ανταγωνισμού
• Η απάντησή σου θα εμφανιστεί στο προφίλ της επιχείρησης, εφόσον πληροί τις προϋποθέσεις: (1)δε χρησιμοποιείς ανάρμοστη φρασεολογία, (2)δε χρησιμοποιείς προσωπική ή εμπορική πληροφορία, (3)δεν περιλαμβάνει άσχετο περιεχόμενο και (4)δεν είναι πρακτική αθέμιτου ανταγωνισμού
• Επικοινωνείς (8001101888 από σταθερό χωρίς χρέωση, 210 9204200 ή στο customerservice@xo.gr) και θα αξιολογήσουμε το αίτημά σου. Θυμήσου, η αναφορά είναι σοβαρή και δεν πρέπει να γίνει κατάχρηση απλώς επειδή διαφωνείς με μία αξιολόγηση ή με μία απάντηση. Αν κριθεί βάσιμη η αναφορά σου, η αξιολόγηση ή η απάντηση θα εξαιρεθεί από το προφίλ της επιχείρησης, διαφορετικά θα συνεχίσει να είναι live, χωρίς να υποχρεούται η Χρυσός Οδηγός Α.Ε. να σε ενημερώσει ή να σου απαντήσει σε αυτό.
• Η επεξεργασία των αξιολογήσεων και των απαντήσεων απαιτεί 1 έως 5 ημέρες, εκτός αν είναι περίοδος με μεγάλο όγκο εισερχόμενων αξιολογήσεων, οπότε ίσως χρειαστεί να περιμένεις λίγο παραπάνω.