ΒΟΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΗΘΕΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ (FAQ) ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ
- Αναζητώντας επιχειρήσεις στο xo.gr
- Στοιχεία-πληροφορίες μιας επαγγελματικής καταχώρισης
- Για τις Επιχειρήσεις - Επαγγελματίες
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ-ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΣΤΟ XO.GR
Τι πληροφορίες μπορεί να μου δώσει το xo.gr;
Το xo.gr είναι η online εκδοχή του Χρυσού Οδηγού. Είναι Επαγγελματικός Κατάλογος (Business Directory), που προβάλλει, τόσο στα Ελληνικά όσο και στα Αγγλικά, επιχειρήσεις και επαγγελματίες με δραστηριότητα στην Ελλάδα.
Προς τους τελικούς του χρήστες, παρέχει συνολικά τις εξής πληροφορίες:
- Αναζήτηση επιχειρήσεων και επαγγελματιών μέσω της υπηρεσίας Επιχειρήσεις (προσβάσιμη τόσο από την αρχική σελίδα, όσο και από τις περισσότερες σελίδες αυτού)
- Αναζήτηση διεύθυνσης και οδηγιών δρομολόγησης μέσω της υπηρεσίας Χάρτες.
- Αναζήτηση δυναμικών πληροφοριών (πληροφορίες, δηλαδή, που αλλάζουν συχνά) σε συγκεκριμένες επαγγελματικές κατηγορίες, όπως: Εφημερεύοντα Φαρμακεία, Εφημερεύοντα Νοσοκομεία, Δρομολόγια Πλοίων και Τιμές Καυσίμων
- Αναζήτηση χρηστικών πληροφοριών ιδιαίτερης αξίας, όπως: Ταχυδρομικοί Κώδικες (Τ.Κ.)
Πως μπορώ να βρω μια επιχείρηση ή επαγγελματία;
Υπάρχουν οι εξής βασικοί τρόποι, για να βρείτε μια ή περισσότερες επιχειρήσεις:
- Είτε χρησιμοποιώντας τη φόρμα αναζήτησης στο πάνω μέρος κάθε σελίδας
- Είτε φυλλομετρώντας μέσω των καταλόγων: α) Επαγγελματικές κατηγορίες, β) Δημοφιλείς αναζητήσεις και γ) Γεωγραφικές περιοχές.
Μέσω της φόρμας αναζήτησης, μπορείτε να ψάξετε με τους ακόλουθους τρεις εναλλακτικούς τρόπους: 1) απλή αναζήτηση, 2) αναζήτηση κοντά μου και 3) σύνθετη αναζήτηση
Με την απλή αναζήτηση:
Στο πεδίο της φόρμας «τι, ποιος;» μπορείτε να εισαγάγετε: α) μια επαγγελματική κατηγορία-δραστηριότητα, β) την επωνυμία μιας εταιρείας ή το ονοματεπώνυμο ενός επαγγελματία, γ) ένα προϊόν ή υπηρεσία και δ) ένα τηλέφωνο μιας επιχείρησης-επαγγελματία. Κι αυτά, μπορείτε να τα εισάγετε είτε μεμονωμένα (π.χ.: Μετακομίσεις και Μεταφορές) είτε συνδυαστικά (π.χ.: Μετακομίσεις και Μεταφορές ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ).
Επίσης, στο πεδίο «πού» μπορείτε να εισαγάγετε: α) «Ελλάδα» ή να αφήσετε το πεδίο κενό (οπότε η αναζήτηση θα γίνει σε πανελλήνιο επίπεδο), β) περιφέρεια (π.χ.: Θεσσαλία), γ) νομό (π.χ. Τρικάλων), δ) πόλη ή χωριό (π.χ.: Τρίκαλα ή Παλαιοχώρι Τρικάλων), ε) ευρύτερη περιοχή (π.χ.: Ορεινή Αρκαδία), στ) νησί (π.χ.: Καστελόριζο), ζ) συνοικία (π.χ. Νέος Κόσμος, Παγκράτι), η) Ταχυδρομικό Κώδικα (Τ.Κ.) και θ) Καλλικρατικό Δήμο (π.χ.: Δήμος Τρικκαίων).
Έτσι, αν π.χ. θέλετε να βρείτε όλες τις εταιρείες που ασχολούνται με τις μετακομίσεις στο νομό Τρικάλων, θα ψάξετε: μετακομίσεις (στο πεδίο τι, ποιος) Νομός Τρικάλων (στο πεδίο πού).
Με την αναζήτηση κοντά μου:
Επιλέγοντας το «Κοντά μου», που βρίσκεται μετά το πεδίο: «πού», σας δίνεται η δυνατότητα να βρείτε μια επιχείρηση-επαγγελματία κοντά σε μια διεύθυνση, την οποία εσείς εισάγετε επιλέγοντας μια συγκεκριμένη ακτίνα (από 2,5 έως 50 χλμ.).
Σε περίπτωση που υπάρχουν περισσότερα από ένα σημεία με τη διεύθυνση που πληκτρολογήσατε, θα εμφανιστεί μία λίστα (σε αλφαβητική σειρά) με τις διαφορετικές εναλλακτικές, ώστε να προσδιορίσετε την ακριβή διεύθυνση.
Με τη σύνθετη αναζήτηση:
Επιλέγοντας την ομώνυμη επιλογή, έχετε τη δυνατότητα να αναζητήσετε συνδυαστικά. Κι αυτό μπορεί να γίνει, εισάγοντας: α) στο πεδίο «τι;» μια επαγγελματική κατηγορία-δραστηριότητα, ένα προϊόν ή υπηρεσία, β) στο πεδίο «πόλη/χωριό» μια πόλη, χωριό, νησί, συνοικία, γ) στο πεδίο «ποιος» την επωνυμία μιας εταιρείας ή το ονοματεπώνυμο ενός επαγγελματία, δ) στο πεδίο «όνομα δρόμου» το όνομα ενός δρόμου, λεωφόρου κ.λπ. (π.χ.: Συγγρού, Αριστοτέλους), ε) στο πεδίο «τηλέφωνο» το τηλέφωνο μιας επιχείρησης-επαγγελματία, στ) στο πεδίο «νομός» το νομό και ζ) στο πεδίο «Τ.Κ.» έναν ταχυδρομικό κώδικα.
Πως να γράψω αυτό που θέλω να βρω;
Σας συμβουλεύουμε να χρησιμοποιήσετε όσο πιο απλές και στοχευμένες λέξεις γίνεται και να τις γράφετε ολόκληρες, όχι κομμένες. Π.χ. καλύτερα: «μετακομίσεις» αντί για «μετακ.».
Επίσης, θα διευκολυνθείτε, αν συνδυάσετε περισσότερα από ένα χαρακτηριστικά γνωρίσματα. Αν π.χ. γνωρίζετε την επωνυμία μας μεταφορικής επιχείρησης, αλλά και την έδρα της και θέλετε να βρείτε τη διεύθυνση, το τηλέφωνο ή και άλλα στοιχεία αυτής, μπορείτε να γράψετε:
Στο πεδίο «τι, ποιος»: «ΒΑΤΙΣΤΑΣ μεταφορές» και στο πεδίο «πού»: Αγία Βαρβάρα.
Κατά την πληκτρολόγηση, δεν χρειάζεται να σας απασχολούν ζητήματα, όπως:
- Η ορθογραφία των λέξεων.
Γράψτε τις λέξεις όπως τις ακούτε. Η μηχανή αναζήτησης θα καταλάβει ότι α) όταν, για παράδειγμα, γράφετε Θεσαλοννίκη, εννοείτε Θεσσαλονίκη, β) όταν γράφετε ανακένηση εννοείτε ανακαίνιση κ.λπ. - Η κλιτική μορφή των λέξεων.
Γράψτε τις λέξεις σε οποιαδήποτε πτώση ή αριθμό. Για παράδειγμα, οι λέξεις: αυτοκίνητο, αυτοκινήτου, αυτοκίνητα και αυτοκινήτων οδηγούν στα ίδια αποτελέσματα αναζήτησης, όπως επίσης και οι λέξεις car και cars. - Η διάκριση πεζών-κεφαλαίων, τονισμένων-άτονων.
Γράψτε τις λέξεις με πεζούς ή κεφαλαίους χαρακτήρες, με τόνο ή χωρίς τόνο. Για παράδειγμα, οι λέξεις ΑΝΘΟΠΩΛΕΙΑ, Ανθοπωλεία, ανθοπωλεία ή ανθοπωλεια οδηγούν στα ίδια αποτελέσματα αναζήτησης. - Η ενεργή γλώσσα του Η/Υ σας.
Γράψτε τις λέξεις είτε με ελληνικούς είτε με λατινικούς (greeklish) χαρακτήρες. Π.χ. είτε γράψετε «μετακομίσεις μεταφορές» είτε «metakomiseis metafores», θα οδηγηθείτε στα ίδια αποτελέσματα αναζήτησης.
Γιατί όταν στο πεδίο «πού» πληκτρολογώ π.χ. «Θεσσαλονίκη» ή «Πάρος», μου προτείνονται παραπάνω από μία επιλογές;
Όση ώρα εσείς πληκτρολογείτε ένα τοπωνύμιο, η μηχανή αναζήτησης του xo.gr προσπαθεί να «μαντέψει» όσο καλύτερα μπορεί την πρόθεσή σας. Αυτό γίνεται με βάση κυρίως την ορθογραφία των τοπωνυμίων.
Σε κάποιες περιπτώσεις, ειδικά στις πρωτεύουσες των νομών και στα νησιά, θα σας προτείνονται παραπάνω από μία επιλογές σχετικές με αυτό που γράφετε.
Π.χ. μέσω της λειτουργίας του auto-suggest, όταν πληκτρολογήσετε «Θεσσαλονίκ...» σάς παρουσιάζονται οι επιλογές: α) Θεσσαλονίκη και β) Θεσσαλονίκη (Κέντρο - Δήμος) ενώ όταν πληκτρολογήσετε «Πάρος...», σας παρουσιάζονται οι επιλογές: α) Πάρος (νησί) και β) Πάρος (Χώρα). Αυτό συμβαίνει, επειδή στη περίπτωση της Θεσσαλονίκης υπάρχει και ο ευρύτερος αστικός ιστός της Θεσσαλονίκης και το κέντρο αυτής, ενώ στη περίπτωση της Πάρου, υπάρχει και το νησί Πάρος, αλλά και η χώρα της Πάρου.
Ο διαχωρισμός αυτός έχει γίνει για λόγους καθαρά χρηστικούς.
Πώς παρουσιάζονται τα αποτελέσματα αναζήτησης;
Τα αποτελέσματα αναζήτησης ταξινομούνται και παρουσιάζονται με δύο τρόπους: α) κατά προτεραιότητα - σχετικότητα και β) αλφαβητικά (με βάση την επωνυμία της επιχείρησης ή όνομα του επαγγελματία).
Ο πρώτος τρόπος, που είναι ο δεδομένος τρόπος ταξινόμησης, στηρίζεται: α) στη σχετικότητα των κριτηρίων αναζήτησής σας με το περιεχόμενο των καταχωρίσεων και β) στην οικονομική αξία της εκάστοτε καταχώρισης.
Η σειρά εμφάνισης καταχωρίσεων ίσης αξίας είναι τυχαία και οι πληρωμένες καταχωρίσεις προηγούνται πάντοτε των δωρεάν.
Πως μπορώ να βελτιώσω τα αποτελέσματα αναζήτησης; Ποιες σχετικές διευκολύνεις-βοηθήματα μου προσφέρονται;
Σε επίπεδο λειτουργικότητας επί των καταχωρίσεων, στη σελίδα αποτελεσμάτων μπορείτε:
- Να δείτε τα αποτελεσμάτα ταξινομημένα και με αλφαβητική σειρά, εκτός της δεδομένης σειράς κατά προτεραιότητα
- Να φιλτράρετε τα αποτελέσματα βάσει διαφόρων γενικών χαρακτηριστικών γνωρισμάτων (π.χ.: επαγγελματική κατηγορία, τοποθεσία, αν η καταχώριση έχει website κ.ά.)
Μερικές καταχωρίσεις δεν εδρεύουν στον τοποθεσία που αναζήτησα. Τι μπορώ να κάνω;
Εκ δεδομένου, όταν αναζητάτε κάτι σε μια συγκεκριμένη τοποθεσία, η μηχανή αναζήτησης του xo.gr επιστρέφει καταχωρίσεις επιχειρήσεων-επαγγελματιών, που μπορεί: α) να είναι χορηγοί στην πρώτη επαγγελματική κατηγορία και τοποθεσία, β) να εδρεύουν στη περιοχή αναζήτησης και γ) να εξυπηρετούν την τοποθεσία αναζήτησης.
Στην πρώτη περίπτωση, οι χορηγοί εμφανίζονται στο πάνω μέρος κάθε κατηγορίας, έχουν περίγραμμα μπλε και φέρουν την ένδειξη «ΧΟΡΗΓΟΣ».
Στη δεύτερη περίπτωση (π.χ. μια εταιρεία μονώσεων που εδρεύει στην Αθήνα, αλλά εξυπηρετεί ανάγκες μόνωσης-στεγανοποίησης και στην Κόρινθο, Χαλκίδα κ.ά.) φέρουν πάντα την ένδειξη «ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ» (σε οποιαδήποτε περιοχή εξυπηρετεί εκτός της έδρας της)..
Για τη διευκόλυνσή σας, όταν θέλετε να εντοπίσετε μόνο τις επιχειρήσεις που εδρεύουν σε μια συγκεκριμένη τοποθεσία, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το σχετικό φίλτρο: «Εδρεύουν - Εξυπηρετούν».
Η αναζήτηση που έκανα δεν μου έδωσε το επιθυμητό αποτέλεσμα. Τι μπορώ να κάνω;
Στην περίπτωση που τα αποτελέσματα αναζήτησης δεν σας ικανοποιούν ή εκτιμάτε πως είναι λάθος, προτείνουμε να:
- Ελέγξετε την ορθογραφία των λέξεων
- Δοκιμάσετε με πιο γενικές ή συνώνυμες λέξεις-κλειδιά
- Δοκιμάσετε με λιγότερες λέξεις-κλειδιά
- Δοκιμάσετε μια ευρύτερη περιοχή
- Δοκιμάσετε χωρίς τοποθεσία
Αν και τα παραπάνω δεν σας βοηθήσουν, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και τις εξής πηγές βοήθειας:
- Να στείλετε σχετικό e-mail στο: customerservice@xo.gr περιγράφοντας εν συντομία τι αναζητήσατε, τι αποτέλεσμα σας επιστράφηκε και τι λογικά αναμένατε
- Εναλλακτικά, να τηλεφωνήσετε στο 11811, την υπηρεσία Τηλεφωνικού Καταλόγου Ελλάδας του Χρυσού Οδηγού
(κόστος κλήσης: Η κλήση από σταθερό προς το 11811 κοστίζει 0,98 € ανά λεπτό, με ελάχιστη χρέωση 1 λεπτό και η κλήση από κινητό κοστίζει 1,19 € ανά λεπτό με ελάχιστη χρέωση 1 λεπτό - στις τιμές συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ 24%).
Δεν βρίσκω το τηλέφωνο μίας γνωστής μου επιχείρησης. Τι μπορώ να κάνω;
Όταν δεν βρίσκετε το τηλέφωνο μιας γνωστής σας επιχείρησης, συντρέχουν οι ακόλουθοι πιθανοί λόγοι:
- Η επιχείρηση ή ο επαγγελματίας δεν υπάρχει στη λίστα πελατών ή σε όλο το ευρετήριο (index) του xo.gr.
Στην περίπτωση αυτή, μπορείτε:- Να προσθέσετε την επιχείρηση-επαγγελματία μέσω της φόρμας δωρεάν καταχώρισης
- Να μας γνωστοποιήσετε το πρόβλημα μέσω του e-mail: customerservice@xo.gr
- Η επιχείρηση ή ο επαγγελματίας έχει επιλέξει να καταχωρηθεί με διαφορετική επωνυμία από αυτή που γνωρίζετε.
Στην περίπτωση αυτή, προσπαθήστε να αναζητήσετε χρησιμοποιώντας όλα τα πιθανά ονόματα (ένα κάθε φορά).
ΣΤΟΙΧΕΙΑ-ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΜΙΑΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗΣ
Τι τύπους καταχωρίσεων έχει το xo.gr και πως αυτές διακρίνονται μεταξύ τους;
Οι επαγγελματικές καταχωρίσεις του xo.gr διακρίνονται σε τρεις βασικές κατηγορίες: α) στους διαφημιζόμενους-χορηγούς, β) στους διαφημιζόμενους και γ) στις δωρεάν καταχωρίσεις.
Στη σελίδα αποτελεσμάτων, οι τρεις αυτοί τύποι διακρίνονται με τα αντίστοιχα χρώματα στο περίγραμμα: α) κυανό (γαλάζιο), β) κίτρινο και γ) γκρι.
Στις επιμέρους σελίδες-προφίλ των καταχωρίσεων αυτών, υπάρχει και οπτική διάκριση, αλλά κυρίως υπάρχει διαφορά στον όγκο περιεχομένου, αφού οι δύο παραπάνω πρώτοι τύποι έχουν περισσότερο περιεχόμενο απ’ τις δωρεάν καταχωρίσεις.
Τι πληροφορίες περιέχονται σε μια επαγγελματική καταχώριση; Και τι δυνατότητες επικοινωνίας με την εκάστοτε επιχείρηση-επαγγελματία έχω;
Οι πληροφορίες μέσα σε μια επαγγελματική καταχώριση ποικίλλουν, αναλόγως του τύπο της καταχώρισης (βλ. σχετικό « Τι τύπους καταχωρίσεων έχει το xo.gr και πώς αυτές διακρίνονται μεταξύ τους; »').
Έτσι, οι δωρεάν καταχωρίσεις έχουν στην πλειοψηφία τους τα βασικά στοιχεία ενός επιχειρησιακού σημείου, δηλαδή: επωνυμία επιχείρησης ή όνομα επαγγελματία, διεύθυνση, τηλέφωνο, την επαγγελματική κατηγορία στην οποία έχει ταξινομηθεί και άλλες βασικές πληροφορίες. Μερικές φορές, σε κατηγορίες κρίσιμες, όπως στα φαρμακεία, αναφέρονται δυναμικές πληροφορίες, π.χ. η εφημερία αυτών.
Αντίθετα, οι πληροφορίες στις καταχωρίσεις των διαφημιζομένων περιέχουν στην πλειοψηφία τους πολύ μεγαλύτερο όγκο πληροφοριών και περισσότερες δυνατότητες επικοινωνίας. Μπορείτε να δείτε αναλυτικά τις πληροφορίες αυτές στο adsolutions.xo.gr , στις σχετικές σελίδες: υπάρΧΟ και Profile Page.
Πρόσεξα ότι τα στοιχεία μίας καταχώρισης είναι λανθασμένα. Μπορώ να κάνω κάτι για αυτό;
Σε κάθε δωρεάν καταχώριση, υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης των βασικών της στοιχείων. Μπορείτε, επιλέγοντας τη «Διόρθωση Προβολής», να συμπληρώσετε σχετική αίτηση, έτσι ώστε να διορθώσετε τυχόν λανθασμένα στοιχεία.
Σε κάποιες καταχωρίσεις, πρόσεξα πως υπάρχουν σχόλια χρηστών. Τι είναι αυτά και πως επηρεάζουν μια καταχώριση;
Σε όλες τις επαγγελματικές καταχωρίσεις του xo.gr, είτε αυτές είναι διαφημιζομένων είτε δωρεάν, οι τελικοί χρήστες έχουν τη δυνατότητα (αφού πρώτα εγγραφούν και αποκτήσουν λογαριασμό στο Χρυσό Οδηγό) να σχολιάσουν ένα επιχειρησιακό σημείο και να το βαθμολογήσουν (σε μια κλίμακα από το ένα έως το πέντε).
Επίσης, σε καταχωρίσεις που σχετίζονται κυρίως με επαγγελματικές κατηγορίες του τουριστικού κλάδου (ξενοδοχεία, ενοικιαζόμενα δωμάτια, εστιατόρια κ.ά.), και σε συνεργασία με το TripAdvisor , παρουσιάζονται τα σχόλια και αξιολογήσεις που οι χρήστες του tripadvisor.com καταχωρούν γι' αυτές τις επιχειρήσεις.
Τα σχόλια και οι αξιολογήσεις μπορούν να προσφέρουν ανάλογη «αξία» με εκείνη που στην παραδοσιακή επικοινωνία προσφέρει η διά στόματος διαφήμιση!
Ως προς τη διαχείριση των σχολίων-αξιολογήσεων:
Τα σχόλια, που στέλνουν οι χρήστες του Χρυσού Οδηγού, πρώτα αξιολογούνται από ανθρώπους της εταιρείας και μετά δημοσιεύονται, ενώ τα σχόλια-αξιολογήσεις του TripAdvisor δημοσιεύονται αυτόματα, έτσι όπως παρέχονται από το tripadvisor.com , και βέβαια συμφωνούν με τις σχετικές οδηγίες εξασφάλισης ποιότητας σχολίων του TripAdvisor.
Κάθε πότε ανανεώνονται οι πληροφορίες των επαγγελματικών καταχωρίσεων του xo.gr;
Οι πληροφορίες, οι σχετικές με τις επιχειρήσεις-επαγγελματίες, ανανεώνονται καθημερινά.
ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΣΤΟ XO.GR
Πως μπορώ να αποκτήσω μία δωρεάν καταχώριση;
Μπορείτε να συμπληρώσετε τη σχετική φόρμα δωρεάν καταχώρισης. Συμπληρώνοντάς την, η αίτησή σας θα ελεγχθεί και, αν πιστοποιηθούν όλα τα στοιχεία σας, η δωρεάν καταχώρισή σας θα δημοσιευτεί στο xo.gr εντός δέκα (10) ημερών.
Πως μπορώ ως ιδιοκτήτης μιας επιχείρησης, να εμπλουτίσω τα στοιχεία μιας δωρεάν καταχώρισης;
Σε κάθε δωρεάν καταχώριση, στη κύρια περιοχή αυτής, υπάρχει το μήνυμα-επιλογή: «Είστε ο ιδιοκτήτης αυτής της επιχείρησης; Εμπλουτίστε την καταχώρισή σας!», που σας οδηγεί στην ανάλογη φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος.
Εφόσον είστε ιδιοκτήτης ή νόμιμος εκπρόσωπος της επιχείρησης, συμπληρώνοντας τα στοιχεία σας, ένας εκπρόσωπος-σύμβουλος διαφήμισης του Χρυσού Οδηγού θα επικοινωνήσει μαζί σας, ώστε να εξετάσετε πώς μπορείτε να εμπλουτίσετε το περιεχόμενο της καταχώρισής σας, με απώτερο στόχο να προσελκύσετε περισσότερους πελάτες.
Εναλλακτικά, μπορείτε να απευθυνθείτε στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών του Χρυσού Οδηγού στα τηλέφωνα: 800 110 1888 (από σταθερό χωρίς χρέωση), 210 9204200 ή στο customerservice@xo.gr.
Υπάρχει περίπτωση να είμαι ήδη καταχωρημένος στο xo.gr;
Ναι, υπάρχει πιθανότητα να είστε, είτε εσείς ως επαγγελματίας είτε η επιχείρησή σας, ήδη στο xo.gr. Μπορείτε να το ελέγξετε, αναζητώντας την επιχείρηση ή τις δραστηριότητές σας μαζί με την έδρα σας. Συνιστούμε να χρησιμοποιήσετε τη σύνθετη αναζήτηση για αυτό το σκοπό.
Τα στοιχεία της καταχώρισής μου άλλαξαν ή είναι λανθασμένα. Τι μπορώ να κάνω;
Αν πρόκειται για δωρεάν καταχώριση, μπορείτε, επιλέγοντας την επιλογή «Διόρθωση Προβολής», είτε στη σελίδα αποτελεσμάτων (πατώντας τις 3 τελίτσες κάτω δεξιά, μέσω της λειτουργίας: Περισσότερες ενέργειες) είτε μέσω του αναλυτικού προφίλ, να συμπληρώσετε σχετική αίτηση.
Σε κάθε περίπτωση, μπορείτε να τηλεφωνήσετε στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας μας στα τηλέφωνα: 800 110 1888 (από σταθερό χωρίς χρέωση) ή 210 9204200.
Πως μπορώ να ενημερωθώ για όλα τα προϊόντα και υπηρεσίες της εταιρείας ΧΡΥΣΟΣ ΟΔΗΓΟΣ;
Αν επιθυμείτε να ενημερωθείτε για τα όλα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της εταιρείας μας, μπορείτε να επισκεφθείτε το εταιρικό, ειδικά σχεδιασμένο micro-site της εταιρείας: adsolutions.xo.gr, στο οποίο παρουσιάζονται και αναλύονται όλα τα προϊόντα και υπηρεσίες της Χρυσός Οδηγός Α.Ε.